Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A bukmékereknél továbbra is Loeb a favorit

Bár a Svéd-ralin - főleg az első napi rajtpozíciója, és egy defekt miatt - csak a hatodik helyen végzett Sébastien Loeb, a fogadóirodák szerint továbbra is ő a 2011-es vb-cím első számú várományosa.

A látszat néha csal: Loeb igenis gyors volt Svédországban, a második napot például ő nyerte

Aki a címvédőre fogad, a feltett tét kétszeresét kapja vissza - amennyiben bejön a tippje. A "bukik" spekulációi szerint Hirvonen a második legnagyobb esélyes (az ő győzelme háromszoros pénzt fizetne), utánuk Ogier (4,5-ös szorzó), és Latvala következik (5).

A bátrabbak tehetnek Petter Solberg második világbajnoki címére, mellyel igen jól lehet keresni, ugyanis 14-szeresen fizetne a norvég sikere. Vele nagyjából véget is ér a reálisan számításba vehető pilóták névsora, bár a többiek is szereplnek a listán.

Østberg 31, Wilson és Block 101, Räikkönen pedig 151-szeres szorzót kapott, valamint lehet fogadni a még be sem mutatkozott, és a futamok jó részét kihagyó Mini csapat két versenyzőjére, Meeke-re és Sordóra is, 501-szeres pénzért.

0 Tovább

A Mini szerencseszámai: 37, 52

Bár csak a májusi Szardínia-ralin mutatkozik be a rali-vb-n a Mini WRC, már most megszellőztették Meeke és Sordo rajtszámait.

Nagyot nőtt a Mini az elmúlt évtizedek során

A sportágba visszatérő gyár a legendás régi Mini győzelmei előtt kíván tisztelegni azzal, hogy a brit pilóta autójára a 37-es rajtszámot kérte (Paddy Hopkirk ezzel nyerte 1964-ben a Monte Carlo-ralit), míg spanyol csapattársa 52-essel fog indulni, amely Timo Mäkinen nevéhez, és a '65-ös Monte-elsőséghez kapcsolódik.

Az új autót hivatalosan április 11-én mutatják majd be.

0 Tovább

Gőzerővel tesztelik a Mini WRC-t

2010 nyarán írta alá a Minit tulajdonló BMW, illetve a híres versenyautó építő Prodrive vezetősége az együttműködési szerződést, amely alapján a Mini Countryman WRC-k készülnek az angol cégnél.

Mindkét fél jelentős sikerekkel büszkélkedhet az autósport terén, így nem csoda, hogy nagyon komolyan veszik a felkészülést. Az első tesztek szeptemberben kezdődtek, és azóta folyamatosan zajlanak különböző helyszíneken, hogy minden a legnagyobb rendben legyen az új WRC első világbajnoki fellépéséig, a májusi Szardínia-rali idejére.

A cél kimondottan az, hogy minél előbb felvegyék a konkurensek tempóját, ezért a két gyári pilóta, Sordo és Meeke a következő hetekben is folytatja a tapasztalatok gyűjtését.


szólj hozzá: Mini WRC teszt

0 Tovább

[origo] rali

blogavatar

Por, sár, murva, kavics, jég... WRC, IRC, magyar rali... Az [origo] autó rovatának raliblogja Bertalan Miklós szakíró szerkesztésében.

Utolsó kommentek