Három esztendőn át kizárólagos szerződése volt a Pirellinek a rali-vb szervezőivel, így az élcsapatok egységesen az olasz gyártó abroncsait használták.

2011-re azonban lejárt a kontraktus, szabad volt a vásár, így két beszállító is jelentkezett, hogy ellássa gumival a vb-futamokon induló autókat. A szakágban jól ismert Michelin az egyik, míg egy új kínai cég, a Dmack a másik.

A Michelin korábban szép sikereket ért el a raliban, és BFGoodrich márkanév alatt a legutóbbi időkig forgalmaztak abroncsokat egyéb sorozatok számára. 2011-től újra az ő logójuk látható a WRC-ken, mivel az élcsapatok mindegyike úgy döntött, hogy a franciáktól szerzi be a gumikat.

A Dmack (a márkanév az alapító brit úriember nevéből származik) inkább az alacsonyabb költségvetésű gárdákat célozta meg, már a Svéd-ralin is többen az ő szöges abroncsaikkal versenyeznek majd.

Bár a jelenleg az F1-re fókuszáló Pirelli kiszállt a raliból, nem zárták ki visszatérést a közeljövőben.