A Skoda Rally Team Hungaria csapata felkészülten kezdi meg a 2011-es magyar rali-évadot.
A csapat 2010-ben debütált, amikor az év eleji szabálymódosításnak köszönhetően az addig megszokott turbós WRC-ről egy szívómotoros Skoda Fabia Super 2000-es típusú versenyautóra váltottak. Az autó a lehetőségekhez képest tökéletesen működött, nem rajta múlt, hogy "csak" negyedikek lettek a bajnokságban, ezért a csapat a tavalyi bemutatkozó évben szerzett tapasztalatok után, az idei évben is a Skoda Fabia Super 2000-es mellett tette le a voksát.
„A tavalyi év valóban mind a Skoda magyarországi importőre, mind a Skoda Rally Team Hungaria számára tanulóév volt. Miután 2010 előtt még soha nem versenyeztünk Super 2000-es versenyautóval, ezért az első évadban számos tapasztalattal lettünk gazdagabbak a versenyautó vezetési-, gyorsulási-, és kanyartechnikáját illetően” – mondta Herczig Norbert a szezonnyitó előtt.
„Továbbra is a Skoda Rally Team Italia csapatával dolgozunk együtt, akiktől már harmadik éve béreljük a versenyautót. Az idei évadnyitó futamra azonban egy továbbfejlesztett, a tavalyinál jobb technikai felszereltségű Skoda Fabiát biztosítanak számunkra. Ezzel az autóval természetesen már túl vagyunk egy 80 kilométeres teszten, ahol a csapat két új tagjával is elkezdtük a közös munkát, hiszen a Mecsek lankái tökéletes tesztpályának bizonyultak ahhoz, hogy megtaláljuk egymással a közös hangot.”
„A csapatnak 2011-től új navigátora lesz Benics Kálmán személyében, akinek a neve a magyar ralisport kedvelői számára nem ismeretlen, hiszen számos elismert, dobogós helyezést elért pilóta mellett diktálta már a pályákat. Ezen tapasztalata már az év eleji felkészülésben is megmutatkozott, ezért nagy reményeket fűzünk hozzá.”
„A csapat másik új tagja a versenyautónk mérnöke lesz, aki szintén több fronton bizonyított már. Szakmai hozzáállását és felkészültségét bizonyítja, hogy évek óta ő az IRC sorozatban induló Freddy Loix mérnöke, akinek eredményei magukért beszélnek.”
Utolsó kommentek