Három esztendő után új abroncsokkal kellett a mezőnynek megismerkednie, miután a Pirelli idéntől a Formula 1-re koncentrál. Két gyártó, a francia Michelin, és a kínai - de brit gyökerekkel rendelkező - Dmack kötött szállítói szerződést a sorozattal, így 2011-ben e két márka termékei közül választhatnak az résztvevők.

A szöges gumik idén sem a régebbről ismerős "virsli" méretűek, hanem a murvás versenyeken használt felnikre szerelhető szélesebb fajták

A gyári, illetve a WRC-vel induló csapatok mindegyike a Michelint részesítette előnyben, de a privát gárdák közül többen is bizalmat szavaztak a kevésbé ismert, ám olcsóbb Dmacknak.

Mindkét gyártó abroncsai jól vizsgáztak. Bár a gyári Citroëneknél több defekt is előfordult, a csapat beismerte, hogy ez leginkább annak köszönhető, hogy a minél jobb eredmény érdekében alacsonyabb guminyomással próbálkoztak, és nem arról van szó, hogy a Michelin rossz gumikat gyártott volna.

A Dmack is megszerezte első sikerét: a PWRC győztes cseh Semerád az ő abroncsaikon száguldott a Svéd-ralin, és az abszolút 12. helyen végző Prokop (Ford Fiesta S2000) is tőlük vásárolt.

Az új gyártó abroncsi is beváltak a hóban

Március elején Mexikóban az új murvagumik is bemutatkozhatnak.